Timp de 2 zile si inca o zi pentru follow up, Doru si Radu de la FixUp au prezentat echipei IBC Focus mai multe metode prin care o strategie de marketing bine gandita te poate face sa uiti de criza economica. Tot ei ne-au aratat cum fiecare membru al oricarei echipe trebuie sa fie un om de marketing - adica sa se gandeasca intotdeauna la nevoile clientilor companiei. Speram ca dupa acest training vom oferi clientilor IBC Focus si mai multa valoare prin serviciile noastre.
De asemenea din noul studiu de piata realizat de FixUp am aflat ca:
- un clujean are in medie doar 15 mp de spatiu locuibil
- 57% din proiectele noi din Cluj Napoca nu beneficiaza de drumuri asfaltate
- 182 companii din Cluj Napoca au falimentat in primele 3 luni ale anului, din care o mare parte sunt firme de constructii
O prezentare a studiului o puteti vedea mai jos sau pe site-ul: www.fixup.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu