miercuri, 17 martie 2010

Cum sa iti faci promovare daca esti constructor

ieri in Cluj ningea de mama focului. Am trecut pe langa Praktiker si am vazut parcarea goala. Ma gandeam...daca as fi in locul lor ce as face incat sa profit de vremea rece dar sa aduc in acelasi timp trafic in parcare?
Dupa ce am vazut ce au facut cei de la festivalul de iarna din Bufalo(pozele de mai jos)...ma gandeam oare cat ar costa un retailer mare de bricolaj sa faca ceva asemanator:
- faci rost de blocuri de gheata (banuiesc ca te costa doar taiatul)
- le transporti in parcarea ta
- le montezi sub forma una labirint (cel mai mare din Romania sa zicem)
- inviti presa si copiii
- cred ca ai putea cere si bani de intrare in labirint
- apari in presa locala si nationala (este ceva ce nu mai exista si intr-un oras ca si Clujul in care distractiile sunt rare...mai ales cele pentru doua generatii simultan ar prinde bine)
- daca oamenii tot au ajuns in parcarea ta...de acolo mai este doar un pas pana in magazinul tau (fie si pentru un ceai fierbinte)

Dar e mai simplu sa te plangi si sa zici ca e CRIZA. Daca vrei sa te promovezi direct pe santierele in lucru din Romania intreaba-ne de www.promosantier.ro iar daca vrei sa vezi cum arata cel mai mare labirint de gheata din lume, omologat saptamanile trecute in Cartea recordurilor...mai jos gasesti pozele:
















O singura zi a durat montarea acestuia.

Si asta ca sa va faceti o imagine despre cati vizitatori ar putea ajunge:







Niciun comentariu: