joi, 4 septembrie 2008

Toaleta in flacari sau Adio fose septice

De peste 100 de ani mari schimbari in design-ul toaletelor nu s-au prea intamplat. Tot ce stim cand ne asezam pe toaleta este faptul ca la sfarsit vom trage apa si toata murdaria dispare. Desigur, bacteriile se evapora si ar fi bine sa tragem apa doar dupa ce am lasat capacul…dar asta este alta poveste.

Cineva, a venit cu o gandire radicala. Ce ar fi daca am inlocui apa cu flacari?

Stefan Johansson and Mattias Johansson au creat o toaleta care nu necesita apa si care foloseste metoda incineratului. Aceste toalete functioneaza ca si cele traditionale, doar ca in loc ca apa sa iti transporte “materia” vei lasa capacul si “aceasta” va fi transportata in camera de incinerare unde va fi transformata in cenusa. Micul nor de fum format va fi apoi filtrat printr-un convertor catalizator astfel incat sa nu transformam o forma de poluare intr-alta.

Oricat de mult mi-ar placea sa-i ofer “poluarii personale” ceea ce merita…dar parca sa ma asez pe o toaleta care imi poate transforma fundul intr-un barbeque pare putin cam mult pentru gusturile mele. Mai multe detalii despre aceste toalete puteti citi aici: http://www.ecojohn.com/

Niciun comentariu: