vineri, 23 noiembrie 2007

Cel mai MIC cinematograf din lume



Lumea merge inebunita la Mall. Dar spre dezamagirea mea si a multora din prietenii mei, chiar si cel mai mare mall din Romania inca nu dispune de sali de cinematografe functionale.

Si pana la urma, se poate face asta si pe o suprafata de 72 mp. Cel mai mic cinematograf din lume se numeste "Cinema dei Piccoli" si a fost construit Alfredo Annibali in 1934. Cinematograful a fost restaurat in 1991, are o capacitate de 63 de locuri si este dotat cu aer conditionat si sonorizare stereo.

Abia astept sa ma duc la un film dupa o zi obositoare de cumparaturi iar daca nu... nu ma mai duc la cumparaturi si ma duc doar la film in oras.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca va referiti la Mall Polus, nu numai cinematograful e problema. Mi se pare ca nici conceptul nu e reusit, parcarile nu au insemne ca sa nu uiti unde ai lasat masina ( poate esti obosit, poate e intuneric sau poate chiar ai probleme cu orientarea in spatiu). La intrare te ploua sub impletitura de bare, nu am inteles rostul turnurilor, etc.
Si ar mai fi multe de spus. Nu mi se pare deloc atragator/ primitor. Ii lipseste acel ceva care te face sa revii cu placere. Este fad.

Cu stima,
un cetatean