Probabil nimic nu este mai eficient in consolidarea unui brand ca un element, un articol, o actiune sau o campanie care sa devina virale. Iar pentru ca astfel de lucruri sa se intample nu trebuie neaparat sa dispui de un buget astronomic pentru marketing, ci doar sa vii cu o idee care sa ii atraga/intrige/impresioneaze pe oameni. O alta solutie ar fi sa iti promovezi brandul direct catre arhitecti prin ARHISPEC.
Vedere din exterior spre interior |
Vedere din interior spre exterior |
Compania britanica Casa Ceramica a pariat pe o iluzie optica, realizand la intrarea showroom-ului din Manchester o pardoseala din placi ceramice care da impresia unei denivelari. Ideea din spatele acestei pardoseli "inselatoare" a fost crearea unei intrari prin care sa fie depasite asteptarile despre cum pot fi folosite placile ceramice. Iluzia este vizibila insa doar la intrare in showroom, iar privita in interior spre exterior dispare.
Pardoseala a fost realizata din 400 de bucati individuale de placi ceramice si este perfect plata. De la instalarea pardoselii si pana la momentul in care aceasta a devenit virala a trecut, ce-i drept, peste un an, insa cert este ca showroom-ul a devenit in ultimele saptamani un punct de atractie chiar si pentru cei neinteresati pe placi ceramice.
Stop alergatului pe holuri!
Utilizatorii de pe Reddit au fost cei care au identificat si cel mai valoros mod in care poate fi folosita aceasta pardoseala: pentru a preveni alergatul pe holuri. Primele pe lista pentru implementarea unor astfel de pardoseli ar fi cu siguranta scolile.
Conform datelor furnizate de acceleratorul de vanzari prospec.ro, gresia se numara printre cele mai specificate tipuri de pardoseli in Romania. In ultimele 30 de zile, la nivel national, arhitectii au specificat 221.304 de metri patrati de gresie pentru 699 de proiecte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu