miercuri, 29 aprilie 2009

IBC Focus la Intermat

Am avut ocazia sa vizitam targul de utilaje din Paris. Asta a fost acum 2 saptamani. Este un targ mare...mai mare decat orice targ de constructii din Romania. Este si scump. Biletele de intrare au costat 50 de euro/bucata si permiteau accesul pe durata a 5 zile. L-am vizitat in 2 zile.

Ne-a placut mult organizarea si locatia. Ne-au placut mult utilajele...desi au fost utilaje care nici macar acum nu intelegem exact ce rol aveau.

NU am vazut nici macar o hostesa (domnisoara atragatoare imbracata sumar). Asta chiar ne-a mirat, avand in vedere experientele din Romania unde practic nu stiu sa lipseasca. In schimb am vazut instalatii care spala utilajele la iesirea de pe santiere, care speram sa se vanda cat mai multe si in Romania:
Am vazut si un excavator hibrid...asta tot in scopul de a polua mai putin.

Am testat si un Komatsu...care avea roata mai mare decat mine cu mana intinsa:

si am vazut si utilaje mici...mici...mici...
iar in spatiul exterior macaralele erau imposibil de incadrat in poza:
Si pentru ca vorbim de expozitii, in perioada 6-10 mai are loc Construct Expo Ambient in Bucuresti.

Niciun comentariu: